هرچه مخاطبان به اطلاعاتی که ارائه می‌دهید، بیشتر اعتماد کنند، احتمال محصولات توسط آن‌ها نیز بیشتر خواهد شد. همچنین، هنگامی که خوانندگان به‌طور مداوم محتوای یک برند را می‌خوانند، دیدگاهشان نسبت به آن برند نه تنها از‌لحاظ اعتبار، بلکه از‌‌لحاظ علاقه به آن برند نیز تغییر خواهد کرد.

 یکی از رایج‌ترین اهداف بازاریابی محتوا، افزایش آگاهی از برند است. در‌واقع، هدف اصلی این است که مخاطبین، محتوای ارزشمند تولیدشده را ببینند و نسبت به آن عکس‌العمل نشان دهند. این موضوع، نشان‌دهنده میزان تخصص یک شرکت است. محتواهای مرتبط با این هدف،  قالب‌های زیر ایجاد شوند:

  • ویدئوهای سرگرم‌کننده 
  • ایبوک‌ 
  • اینفوگرافیک‌
  • . با‌این‌وجود، با تلفیق یک سری داده‌ها و معیارها (KPI) با یکدیگر، می‌توان میزان آگاهی از برند را اندازه‌گیری کرد.
  • اندازه‌گیری نرخ رشد از طریق نظرسنجی
  • اندازه‌گیری ترافیک
  • اندازه‌گیری تعداد منشن‌های نام برند در شبکه‌های اجتماعی

مجله خبری فناوری اطلاعات، سئو، دیجیتال مراکتینگ و برنامه نویسی برند ,اندازه‌گیری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تولیدی قابلمه گرانیت پاراب وبلاگ برترین مطالب صیدون مرجع کنکور ایران نمایندگی لباس راحتی شرلی طهران موزیک | Tehran Muzic | دانلود جدیدترین موزیک ها